Powrót

Zasady obsługi biura w czasie pandemii Covid 19

Zasady obsługi biura w czasie pandemii Covid 19

 

Przypominamy o zasadach obsługi naszych klientów w czasie utrzymującego się stanu zagrożenia epidemiologicznego spowodowanego Covid 19:

  • Zdecydowanie preferujemy załatwianie spraw drogą internetową: e-mail, e-PUAP. Innym sposobem na przekazanie dokumentów do Nadleśnictwa jest ich dostarczenie do skrzynki podawczej usytuowanej przy wejściu A do biura Nadleśnictwa lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
  • Część pracowników biura Nadleśnictwa wykonuje pracę zdalnie. Informacja o adresach mailowych oraz numerach telefonów pracowników dostępna jest na stronie www Nadleśnictwa w zakładce Kontakt: https://chojnow.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
  • W przypadku konieczności osobistej wizyty w biurze Nadleśnictwa - przez wejście B możliwe jest przejście do strefy obsługi Interesantów w specjalnie wydzielonym pomieszczeniu, po wcześniejszym telefonicznym bądź  mailowym uzgodnieniu terminu wizyty z pracownikiem Nadleśnictwa.
  • W sytuacjach nagłych, gdy wizyta w siedzibie Nadleśnictwa jest niezbędna, wejście do biura jest możliwe jest po uzyskaniu akceptacji pracownika prowadzącego daną sprawę.
  • Wchodząc do strefy obsługi Interesantów w budynku Nadleśnictwa należy:
  • mieć zasłoniętą twarz przez zastosowanie maseczki,
  • zdezynfekować ręce,
  • poddać się badaniu temperatury termometrem bezdotykowym.

Osoby

  • u których stwierdzona będzie temperatura powyżej 38 stopni lub inne  objawy wskazujące na możliwość zakażenia COVID-19
  • lub osoby nie stosujące się do wyżej wymienionych zasad

NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANE

 

Jednocześnie informujemy, że dni i godziny pracy biura Nadleśnictwa Chojnów nie ulegają zmianie.

Przedstawione procedury będą funkcjonowały do odwołania

 

ZA ZAISTNIAŁE UTRUDNIENIA BARDZO PRZEPRASZAMY