Powrót
Zasady obsługi biura w czasie pandemii Covid 19
Zasady obsługi biura w czasie pandemii Covid 19
Przypominamy o zasadach obsługi naszych klientów w czasie utrzymującego się stanu zagrożenia epidemiologicznego spowodowanego Covid 19:
- Zdecydowanie preferujemy załatwianie spraw drogą internetową: e-mail, e-PUAP. Innym sposobem na przekazanie dokumentów do Nadleśnictwa jest ich dostarczenie do skrzynki podawczej usytuowanej przy wejściu A do biura Nadleśnictwa lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
- Część pracowników biura Nadleśnictwa wykonuje pracę zdalnie. Informacja o adresach mailowych oraz numerach telefonów pracowników dostępna jest na stronie www Nadleśnictwa w zakładce Kontakt: https://chojnow.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
- W przypadku konieczności osobistej wizyty w biurze Nadleśnictwa - przez wejście B możliwe jest przejście do strefy obsługi Interesantów w specjalnie wydzielonym pomieszczeniu, po wcześniejszym telefonicznym bądź mailowym uzgodnieniu terminu wizyty z pracownikiem Nadleśnictwa.
- W sytuacjach nagłych, gdy wizyta w siedzibie Nadleśnictwa jest niezbędna, wejście do biura jest możliwe jest po uzyskaniu akceptacji pracownika prowadzącego daną sprawę.
- Wchodząc do strefy obsługi Interesantów w budynku Nadleśnictwa należy:
- mieć zasłoniętą twarz przez zastosowanie maseczki,
- zdezynfekować ręce,
- poddać się badaniu temperatury termometrem bezdotykowym.
Osoby
- u których stwierdzona będzie temperatura powyżej 38 stopni lub inne objawy wskazujące na możliwość zakażenia COVID-19
- lub osoby nie stosujące się do wyżej wymienionych zasad
NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANE
Jednocześnie informujemy, że dni i godziny pracy biura Nadleśnictwa Chojnów nie ulegają zmianie.
Przedstawione procedury będą funkcjonowały do odwołania
ZA ZAISTNIAŁE UTRUDNIENIA BARDZO PRZEPRASZAMY